حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید!
سرخط خبرها

پزشک یامگا: تا حالا چنین مصدومیتی ندیده‌ام| دیدار تاج و همدردی ملی‌پوشان با ستاره فرانسوی

  • کد خبر: ۲۰۷۰۹۳
  • ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
پزشک یامگا: تا حالا چنین مصدومیتی ندیده‌ام| دیدار تاج و همدردی ملی‌پوشان با ستاره فرانسوی
وضعیت چشم کوین یامگا تا حصول نتایج جدید پزشکی و همچنین انجام جراحی‌ها تازه قابل پیش نیست، اما پزشکان ایرانی این بازیکن فرانسوی به هواداران استقلال قول داده‌اند که هر کاری از دست آن‌ها بر می‌آید را برای این بازیکن دریغ نکنند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، جامعه فوتبال بعد از مصدومیت شدیدی که حین تمرین استقلال برای کوین یامگا به وجود آمده با او ابراز همدردی کرده است. از بازیکنان، مربیان و مسئولان باشگاه استقلال گرفته تا ملی‌پوشان فوتبال ایران و حتی رئیس فدراسیون فوتبال نسبت به اتفاقی که رخ داده واکنش نشان داده‌اند.

دیدار تاج با یامگا

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در بیمارستان تخصصی آفتاب، از کوین یامگا عیادت به عمل آورد و از آخرین وضعیت این بازیکن کسب اطلاع کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال هنگام حضور در بیمارستان خطاب به یامگا عنوان کرد: فوتبال در دنیا محلی برای دوستی و محبت و لذت بردن است و حضور من در اینجا فراتر از نام تیم‌ها و رنگ‌ها، به اعتبار حضور چهره‌ای است که میهمان ماست.

وی افزود: امشب برای ما، شب بزرگی است که لیله الرغائب نام دارد. یعنی شبی که خدای متعال در آن عنایات ویژه‌ای به بندگان خود مبذول می‌فرماید و به حق این شب عزیز، از خدا می‌خواهیم شفای عاجل شما رقم بخورد. من به نمایندگی از مردم فوتبال دوست ایران به عیادت شما آمدم تا بهترین آرزو‌ها را برای شما داشته باشم.

یامگا هم ضمن تقدیر از حضور رئیس فدراسیون فوتبال در بیمارستان، وضعیت خود در روز‌های اخیر را برای مهدی تاج بازگو کرد.

در ادامه پزشک جراح یامگا برای بررسی وضعیت وی و دیدار با رییس فدراسیون به اتاق این بازیکن  آمد و از وضعیت یامگا گزارشی به رئیس فدراسیون فوتبال ارائه کرد.

رئیس فدراسیون پس از اظهارات پزشک جراح یامگا از تلاش‌های مسولانه وی و  تیم پزشکی بیمارستان تخصصی آفتاب در درمان این بازیکن و سایر ورزشکاران رشته‌های مختلف تقدیر کرد.

علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال نیز از رییس فدراسیون فوتبال ایران به دلیل حضور بر بالین کوین یامگا قدردانی کرد.

آرزوی سلامتی ملی‌پوشان برای ستاره فرانسوی استقلال.

اما بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران نیز نسبت به مصدومیت شدیدی که برای کوین یامگا به وجود آمد، بی تفاوت نبودند.

اعضای تیم ملی فوتبال کشورماندر فاصله کمتر از ۹ ساعت تا آغاز دومین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا برابر هنگ کنگ برای ستاره استقلال آرزوی سلامتی کرده و دعا کردند او هرچه سریع‌تر به میادین بازگردد.

توضیحات پزشک یامگا

محمدعلی طارع درخصوص آخرین وضعیت کوین یامگا، مدافع فرانسوی تیم استقلال، اظهار داشت: متاسفانه کوین در تمرین دچار حادثه شد. در مدت ۲۲ سالی که در سطوح مختلف فوتبال بودم، چنین شدتی را ندیده بودم. شاید در کشور‌های دیگر هم با این جدیت نبوده است. بسیار نادر بود.

وی افزود: برخورد مستقیم استوک یکی از بازیکنان به چشم چپ کوین بود و دچار خونریزی نسبتا شدیدی شد. همانجا مشخص شد آسیبی جدی و به استخوان‌های صورت و بافت نرم است. خوشبختلنه با امکانات خوبی که باشگاه در کمپ تمرین تهیه کرده بود اقدامات اولیه به نحواحسن انجام شد. به خاطر شدت آسیب شوک داده شد و مریض بلافاصله احیا شد. بیمار را با آمبولانس به بیمارستان اعزام کردیم.

پزشک تیم استقلال گفت: از کادر بیمارستان سلامت فردا تشکر ویژه داریم. با سرعت عالی و کیفیت خیلی خوب نیاز‌های ما را برآورده کردند. با مشاوره‌هایی که انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم آسیب مهم و جدی در چشم است. بلافاصله بیمار به یک بیمارستان فوق تخصصی چشم با بهترین اساتید اعزام و به اتاق عمل منتقل شد.  

زارع تصریح کرد: تا الان ۲عمل جراحی روی چشم او انجام شده که خوشبختانه موفق بود. پارگی مجرای اشکی که کاملا از بین رفته بود، ترمیم شد. همکاران با اساتید دانشگاه جان هاپکینز هرروز مشاوره می‌کنند. با کمک و همفکری آن‌ها اقدامات درمانی یامگا انجام می‌شود.

وی افزود: در بحث درمان طبی؛ تمرکز بر روی این است تا فشارِ روی عصب چشم برداشته شود تا بینایی او به مرور برگردد. مشکل اصلی این است که بینایی کامل نیست و احتمال بسیار زیاد نیاز به عمل‌های جراحی دیگر هم خواهد داشت. در طول مدت روز‌های آینده به این می‌رسیم که چه نیازمندی دارد.

پزشک استقلال گفت: از علی خطیر تشکر ویژه دارم. از روز اول تا دیروقت حضور داشت. یکی دوشب خودم زودتر از او رفتم. کنار یامگا بود و به هرنحوی حمایت کرد. رسیدگی و همکاری در  بیمارستان آفتاب عالی بود. تصمیم گرفتیم ادامه درمان را همینجا داشته باشیم. ان‌شاالله روند درمان به خوبی پیش برود. هواداران عزیز دعا کنند بینایی او به طور کامل برگردد، چون در اثر تروما عصب چشم دچار شوک می‌شود و زمان می‌خواهد برگردد.  

یامگاه به هواداران استقلال: زود بر می‌گردم

اما ستاره فرانسوی باشگاه استقلال نیز بعد از اینکه متوجه شد همه هواداران این باشگاه به شدت نگران وضعیت او هستند، با ارسال پیامی به هواداران این باشگاه گفت: می‌دانم نگران من هستید. قول می‌دهم به زودی به تمرین برگردم و برای شما بازی کنم. شما به من انرژی زیادی در این زمان دادید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->